Astrid har vært faglig leder for barne- og ungdomsarbeider-lærlingene i kommunen i mange år. Kanskje var hun faktisk med fra starten i 1996 og kan feire 20års-jubileum som faglig leder i år.
Nå er Astrid snart pensjonist og kan glede seg til å treffe kollegaer og lærlinger igjen etter sommerferien, når hun nå får mer tid til å følge og hente barnebarna i barnehagen.

